flipp o flopp!

Sååå.. igår var det dags för Grandpreimär igen, efter sommaruppehållet. Går inte dit så ofta, men det var faktiskt skoj där igår. Blev en del drinkar och massa dans. Kanon! =) Mitt i all dans fick jag ett sms av Anna där det stod: "Fia, varför pratar du heminredning så här dags en lördag kväll? Är inte du ute och dricker Cosmopolitan?" Lika mycket som hon undrade vad jag höll på med undrade jag om hon var knäpp. För något sms hade jag inte skickat, jag dansade ju! En stund senare är jag på toa och kollar min mobil. Då ser jag till min STORA förtret att min telefon på något vis fått en riktig flipp. Och skickat ALLA meddelande jag hade i utkastet. Ni vet, utkastet, där de smsen man INTE vill skicka hamnar när man ångrar sig! SMIDIGT! Detta har resulterat i att 9 sms har skickats, några fyllesms jag inte ville skicka till Robban och Mia bland annat. Inredningssms till Anna och lördagsvits till Henke. Good job!

FÖRLÅT ALLIHOPA!

Kommentera här: